Vernostný systém pre firmy

Aktuality

23.09.2018

Vernostný systém pre firmy

Vernostný systém pre firmy

Ste firma, živnostník alebo organizácia?

Určite hľadáte spôsob, ako svoju činnosť vykonávať čo najefektívnejšie. Jednou z vecí, ktoré musí riešiť každá firma bez ohľadu na to, v akej oblasti pôsobí, je efektívny nákup spotrebných materiálov. My ako ich predajca sa snažíme našich obchodných partnerov maximálne podporovať a odbremeňovať ich od každodenných starostí súvisiacich so spotrebou ich firmy alebo organizácie.

Práve preto sme vytvorili unikátny vernostný systém, ktorý je pre našich obchodných partnerov nástrojom na efektívnejšie plánovanie svojej spotreby. Zároveň je to systém, ktorý odmeňuje stálych a zodpovedných obchodných partnerov. Chceme, aby naša vzájomná spolupráca bola etická a výhodná pre obe strany.

Vernostný systém je postavený na báze spravodlivosti, pretože obchodný partner, ktorý realizuje väčší obrat, získa väčšie zľavy a možnosť využívať viac benefitov. Prehľadne to vysvetľuje nasledujúca tabuľka:

Minimálny kvartálny obrat bez DPH 500€ kvartálne
(t.j. 167€ mesačne)
1.500€ kvartálne
(t.j. 500€ mesačne)
BENEFITY                            ÚROVEŇ ŠTANDARD KOMFORT PRÉMIUM
TRVALÁ ZĽAVA 5% 5%  8% 10% 13% 15%
EXTRA ZĽAVA PRI RÝCHLEJ PLATBE
(t.j. v hotovosti, platobnou kartou, na predfaktúru)
2% 2%
Služba DOPRAVA ZDARMA RK + okolie
Služba DOPRAVA ZDARMA SK objednávka nad
40€
objednávka nad
40€
objednávka nad
40€
Služba VRÁTENIE TOVARU
Služba INDIVIDUAL 1 produkt 3 produkty
Služba OTVORENÝ DODACÍ LIST
Splatnosť faktúr 7 dní 14 dní 21 dní

Ako v tabuľke môžete vidieť, kľúčovým faktorom je Váš realizovaný kvartálny obrat, na základe ktorého Vás pre obdobie nasledujúceho kvartálu zaradíme do úrovne ŠTANDARD, KOMFORT alebo PRÉMIUM a zo zaradenia do príslušnej úrovne vyplýva Váš nárok na zľavy a možnosť využívania rôznych benefitov.

Správnym plánovaním svojej spotreby a príslušných nákupov teda môžete ovplyvniť výšku svojej zľavy pre nasledujúci kvartál. Zároveň je pre Vás mimoriadne výhodné nakupovať všetky spotrebné materiály na jednom mieste, pretože tým získate nižšie ceny, viac benefitov, ušetríte množstvo času a navyše všetky Vaše mesačné nákupy môžu byť na jednom daňovom doklade.

V úrovniach KOMFORT a PRÉMIUM môžete využívať aj službu INDIVIDUAL. To znamená, že okrem výraznej zľavy na celý náš sortiment Vám pripravíme exkluzívnu cenovú ponuku na Vami zvolený produkt (v úrovni PRÉMIUM až na 3 produkty). Nákup položky, ktorá je pre Vaše aktivity kľúčová, teda môžete realizovať za bezkonkurenčnú cenu a to prináša ďalšie zefektívnenie Vášho podnikania.

Viackrát sa už stalo, že náš obchodný partner prehodnotil svoje nákupy spotrebných materiálov od viacerých firiem a vďaka tomu, že ich centralizoval k nám, získal vyššie zľavy a výrazne svoje nákupy zlacnil. Navyše ušetril množstvo času vďaka tomu, že nákup realizoval na jednom mieste.

Ak by ste chceli postúpiť do vyššej úrovne a získať väčšie zľavy a viac benefitov, ale z našej ponuky už využívate maximum produktov, ktoré potrebujete pre svoje podnikanie, a teda nemáte možnosť navýšiť svoj obrat ďalšími nákupmi, pripravili sme pre Vás výnimočný zľavový systém team benefit, ktorý Vám môže pomôcť dostať Vašu firmu alebo organizáciu do vyššej úrovne bez toho, aby bol Váš rozpočet zaťažený ďalšími nákupmi. Ale o tom už v samostatnom článku „Karta team benefit – najlepší darček pre Vašich zamestnancov“.